Još jedna uspješna priča uz podršku C2C
Bravarija Pile doo ima bogatu istoriju učešća u donatorskim projektima koje uspješno realizuje u posljednjih nekoliko godina. Uz podršku Challenge to Change projekta uspostavili su postrojenje za proizvodnju zaštitnog gasa azota, kroz projekat “Razvoj i izgradnja kapaciteta za proizvodnju inovativnih proizvoda“. Ukupna vrijednost projekta iznosi 300.587,52 KM, od čega je kompanija kao korisnik granta obezbjedila 251.691,77 KM ( 83,73 %), dok je iz Challenge fonda izdvojeno 48.895,75 KM ( 16,27 %). Iz kompanije ističu da je mehanizam donatorske podrške vrlo značajan ne samo zbog finansijske podrške, već predstavlja značajan podsticaj da kompanija realizira svoje inovatvne ideje u što kraćem vremenu.
Naime, uvođenjem navedenih tehnologija za proizvodnju zaštitnog gasa se poboljšalo rješenje čitavog niza problema koji utiču na trenutnu i planiranu buduću konkurentnost preduzeća. Projekat je omogućio tehnički stvaranje preduslova za proizvodnju, uvođenje standarda kvaliteta i sertifikaciju proizvodnih procesa za inovativnu paletu novih proizvoda, koji će omogućiti diverzifikaciju ponude okrenutu ka proizvodima sa višom tržišnom vrijednošću (dijelovi vagona šinskih vozila) koje preduzeće planira realizovati u narednom periodu. Među ostalim benefitima, kako ističu iz ove kompanije, izdvajaju se: Povećana je profitabilnost uz znatno niži jedinični trošak cijene potrošnje gasa uz primjenu ekološki čistih tehnologija iz vlastitih održivih izvora, omogućen je sopstveni izvor potrebnog resursa, veća je pouzdanost proizvodnih procesa i obezbijeđen je bolji kvalitet proizvoda, smanjenjena je CO2 emisija preduzeća i izvršeno je unaprijeđenje zaštite životne okoline.
Iz ove kompanije naglašavaju značaj podrške C2C fonda za preduzeća i preduzetnike iz BiH, s obzirom na to da je ovo fond, trenutno jedini takav na teritoriji BiH, koji kroz finansijsku podršku podržava inovativan razvoj kompanija koje imaju razvojni potencijal, realne ideje za unaprijeđenje procesa i razvoj novih proizvoda, što je u biti najvažniji element održivog razvoja kompanija, opstanka na tržištu i povećanja vlastite konkurentnosti