"Healthy Underwear", novi proizvod od vune na tržištu

Kompanija Empress d.o.o. Zenica se bavi proizvodnjom širokog asortimana proizvoda od tekstila od radne odjeće, sportske opreme i donjeg rublja. Trenutno zapošljava 31 zaposlenog u kompaniji koji su raspoređeni u više radnih jedinica od proizvodnje, finansija, prodaje i menadžmenta. Većinski dio proizvoda se tranutno distribuiraju na tržištu Bosne i Hercegovine. Kompanija jedan dio svog poslovanja obavlja i pružanjem usluga proizvodnje kompanijama sa međunarodnog tržišta, odnosno radi prema principima lohn poslovanja koje iz godine u godinu nastoji što više smanjiti što je ujedno i njihova vizija. Kako ističuiz kompanije, njihov strateški cilj jeste da se postepeno transformiše iz izvođača lohn poslova u proizvođača sa uspješnim vlastitim brendom i proizvodima visoke dodane vrijednosti, sa fokusom na digitalizaciju, održivost i društvenu odgovornost.

U skladu sa strateškim ciljem, Empress doo se prijavio na poziv programa Challenge to Change sa idejom o kreiranju inovativnog proizvoda pod nazivom "Healthy Underwear", s ciljem razvoja inovativnog donjeg rublja s uloškom od čiste presovane vune koje djeluje preventivno na upale urinogenitalnog trakta, koji ne postoji na našem tržištu. Kreiranje i razvoj ovakvog proizvoda je zahtjevalo finansijsku i savjetodavnu podršku koju nismo u datom momentu mogli obezbijediti samostalno. Podršku u oba smisla smo dobili iz C2C fonda, što je bio pravi vjetar u leđa u pravom momentu.

U okviru projekta ostvareni su značajni rezultati. Iz komapnije ističu da je učešće u projektu Challenge to Change donijelo važne promjene za Empress d.o.o. Zaposleno je šest novih radnika, većinom žena, čime je osnažena lokalna zajednica i očuvana radna mjesta. Razvijen je vlastiti proizvod Healthy Underwear, što je smanjilo zavisnost od lohn poslova i povećalo konkurentnost kompanije i otvorilo mogućnosti za izlazak na tržište van Bosne i Hercegovine. Kroz inovacije i održivi pristup proizvodnji, uveden je koncept „nearly zero waste“, a modernizacijom procesa povećana je produktivnost i promet. Projekat je doprinio i digitalnoj transformaciji, razvoju brenda i širenju na nova tržišta, osiguravajući stabilan i održiv rast kompanije. Inovativni proizvod uključuje četiri varijante (muški i ženski modeli), a proizvedena je i nulta serija od 400 komada. Istovremeno, ostvareni su prvi ugovori s distributerima, uključujući DM drogerije.

Podrška kroz C2C fond odigrala je ključnu ulogu u omogućavanju transformacije kompanije. Omogućila je ulaganje u opremu, otvaranje novih radnih mjesta i njihovu dodatnu obuku. Također je pružila podršku pri promovisanju kompanije i proizvoda bez kojih ovakav rezultat ne bi bio moguć. Program predstavlja snažan podsticaj i podršku za kompanije koje žele preći iz niskoprofitabilnih modela poslovanja ka održivom razvoju, inovacijama i zapošljavanju, naglašavaju iz komapnije Empress doo.