Price o gradovima Bosne i Hercegovine kroz Hagi platnene knjige

Porodična firma Hagi d.o.o., poznata po ručno izrađenim edukativnim igračkama od filca, postepeno se pretvara u jednog od najistaknutijih domaćih proizvođača u oblasti rane edukacije. Njihove tihe knjige i drugi kreativni proizvodi već su prepoznati zbog kvalitete, sigurnosti i pažljivo osmišljenih aktivnosti koje razvijaju finu motoriku, logičko razmišljanje i dječiju kreativnost. Posebnu vrijednost imaju elementi lokalnog identiteta koje Hagi unosi u dizajn, spajajući igru, učenje i kulturnu baštinu na autentičan način.

Put rasta ove male porodične firme dodatno je osnažen zahvaljujući podršci Vlade Švedske putem C2C (Challenge to Change) fonda, kroz projekat „Challenge to Change 3.0“. Ukupna vrijednost projekta iznosila je 58.322 KM, od čega je fond sufinansirao polovinu, dok je drugu polovinu osiguralo preduzeće. Upravo ovaj projekat bio je prilika da se realizuju ideje koje su dugo čekale pravi trenutak - od modernizacije proizvodnih procesa do razvoja novih proizvoda.

Kroz projektne aktivnosti nastala je nova edicija posvećena gradovima Bosne i Hercegovine, prva takve vrste na tržištu, a saradnja s novim poslovnim partnerima otvorila je dodatne prodajne kanale i omogućila zapošljavanje nove osobe. Istovremeno su pokrenuti pregovori koji otvaraju vrata ulasku na tržišta Evropske unije, što bi trebalo biti realizovano po završetku svih projektnih obaveza.

U kompaniji Hagi ističu da je projekat donio višestruke benefite. Unaprijeđen proizvodni pogon i certificiranje procesa povećali su konkurentnost, a modernizacija rada i širenje asortimana doveli su do veće stabilnosti i rasta prodaje. Iz kompanije ističu kako su posebno ponosni na nove edukativne knjige poput „Mostar - simboli grada“ i „Bosna i Hercegovina“, koje predstavljaju jedinstvene proizvode na svjetskom tržištu jer kombinuju učenje, razvoj motorike i promociju lokalne kulture u formatu koji do sada nije postojao.

Kako dodaju, podrška C2C fonda, zaista je od neupitnog značaja za bosanskohercegovačka preduzeća. Ona omogućava kompanijama koje imaju viziju i volju za napredak da naprave iskorak koji bi bez ovakvog podsticaja bio znatno sporiji i teži. Za Hagi, ova podrška predstavlja temelj za dalji rast, otvaranje novih radnih mjesta i ulazak na međunarodno tržište, čime potvrđuju da kreativne domaće ideje uz pravu podršku mogu postati konkurentne i van granica zemlje.

Video: Hagi.mp4