Uz podršku C2C fonda do 11 novih proizvoda

„Dr.Pasha“, domaći brend prepoznatljiv po prirodnoj kozmetici i na svjetskom tržištu, proširio je svoj portfolio sa 11 novih proizvoda. Projekat vrijedan 119.501,21 KM podržao je i C2C fond sa bespovratnim sredstvima u iznosu od 57.892,57 KM.

„Za C2C fond smo se aplicirali sa projektom nabavke vakumskog homogenizatora zahvaljujući  kojem smo razvili formulacije za proizvodnju proizvoda za njegu tijela i profesionalne linije za tretman sportskih povreda što do sada nismo imali. Radi se o proizvodima koji imaju brzi obrt pa smo njihovim uvođenjem povećali promet i unaprijedili poslovanje firme. Nabavkom vakumskog homogenizatora udvostručili smo obim proizvodnje što nam je omogućilo da lakše odgovorimo zahtjevima kupaca, naročito inostranih“, pojašnjavaju u ovoj kompaniji.

Ističu kako je podrška fonda kakav je C2C od krucijalnog značaja za razvoj i unapređenje domaće privrede.

„Samo uz podršku C2C fonda i uzajamnu podršku mali domaći privrednici mogu se izboriti sa velikim igračima na tržištu i samo na taj način mogu obezbijediti kontinuirani rast i razvoj. Naročito u izazovnim vremenima koje je donijela pandemija čije posljedice osjećamo ali sa kojima se moramo izboriti“, kažu u firmi koja svoje uspjehe nesebično dijeli i sa zajednicom u kojoj djeluje.

Kao društveno odgovorno preduzeće uključili su se u kampanju podizanja svijesti o ranom otkrivanju karcinoma dojke i pružanju podrške oboljelima od ove bolesti.

„Od svakog kupljenog Deo balma – 100% prirodnog i zdravog dezodoransa koji proizvodimo, dio sredstava doniramo udruženju, Think Pink – zajedno smo jedno. Poseban akcenat stavili smo na osjetljivu ciljnu grupu a to su tinejdžeri i za njih smo razvili posebnu kategoriju Teen roll on. Saradnja sa zdravstvenom ustanovom Master Fizikal, koja pruža usluge liječenja povreda i bolesti iz oblasti fizikalne medicine i rehabilitacije, sportske medicine, reumatologije i neurologije, stavila nas je pred novi izazov. Reorganizovali smo proizvodnju, uposlili nove tehnologe i ušli u zahtjevan proces proizvodnje linije za tretman sportskih povreda. Ova sradnja je najbolji dokaz  kako udruženim snagama domaćih kompanija i uz podršku fondova kakva je C2C možemo doprinijeti lokalnoj zajednici“, sa ponosom ističu u ovoj kompaniji.

Od 2003. godine do danas konstantno šire svoje poslovanje pa su osim na domaćem prisutni i na tržištu još šest zemalja. Polovina proizvodnje ide u izvoz, između ostalog i u Dubai, a od nedavno i u Libiju.