Safari na bosanski način

Projekat „Prvi bosanski safari – škola branja šumskih gljiva” realizovan je s namjerom da unaprijedi turističku ponudu BiH tako što će ponuditi domaćim i stranim turistima atraktivan sadržaj u netaknutoj prirodi. Projekat je podržao Challenge fond sa 53.520,01 BAM što je polovina njegove ukupne vrijednosti.

“Prvi bosanski safari zamišljen je kao svojevrstan put kroz dio bh kulturno-historijskog bogatstva. Na lokacijama Brus i Podlipnik nalazi se nekropola sa 28 stećaka, 6 ploča, 5 sanduka i 17 sljemenjaka vrlo dobre obrade i očuvanosti. Cijelom dužinom ruta prolazi kroz predivne prirodne predjele. Ideja je nastala iz želje da podstaknemo građane Bosne i Hercegovine, pogotovo mlade, da svoje slobodno vrijeme provedu na kvalitetan način, kao i da promovišemo našu zemlju stranim turistima”, kažu u preduzeću “Ednil” d.o.o. koje je idejni tvorac ovog projekta.

Projekat podrazumijeva i organizovanje škole u prirodi – branje šumskih gljiva, radionice tradicionalne kuhinje, ali i sportske aktivnosti kao što je brdski biciklizam i sadržaji za djecu. Sve to treba da podstakne samoodrživost lokalne zajednice kroz nova zapošljavanja i plasman domaćih proizvoda.

“Relizacijom projekta ostvarili smo primarni cilj, a to su novi inovativni turistički proizvodi/usluge. Pored toga, projekat ima višestruko pozitivne uticaje na društvo, naročito na ekonomsko osnaživanje žena iz ruralnih područja kao i uključivanje siromašnih, podsticanje svijesti o očuvanju prirodnih bogatstava i I životne sredine. Zahvaljujući projektu, zaposlili smo i dvije osobe sa područja općine Ilijaš”, ističu u “Ednilu”.

Dodaju da je podrška Challenge fonda dobrodošla za preduzeća koja žele da unaprijede poslovanje i  kreiraju nova rješenja, proizvode i usluge, kako na domaćem tako i na inostranom tržištu. Finansijskom podrškom otvaraju se nove mogućnosti za širenje poslovanja kao i povećanje broja zaposlenih.

Firma Ednil d.o.o. osnovana je 2000. godine sa sjedištem u Sarajevu. Poslovanje firme podijeljeno je na dva segmenta. Jedan segment je turistička djelatnost. Na lokaciji opštine Ilijaš, selo Vrutci, firma posjeduje zemlju i objekat u izgradnji (hotel) za turističke potrebe i plasman turističkih proizvoda.

Realizacijom projekta pojačali su promociju te očekuju veći broj turista.