Inovativna rješenja za plasman domaćih proizvoda

Web platforma za direktnu prodaju domaćih proizvoda www.farmer.ba jedan je od projekata čiji je razvoj podržao Challenge fond u okviru prvog javnog poziva za bespovratna sredstva. Ukupna vrijednost projekta je 18.500 EUR, od čega je učešće fonda 9.100 EUR, dok je učešće kompanije 9.400 EUR.

Projekat se razvio iz ideje da se na jednom mjestu objedine informacije o domaćim proizvodima, ali i iz želje da se marketinški podrže mali proizvođači hrane sa prostora BiH. Idejni tvorci platforme su braća Nermin i Nedžad Nadarević koji kažu da sada imaju i ozbiljne planove za budući razvoj biznisa. “Trenutno imamo oko 30 web radnji putem kojih 120 poljoprivrednika nudi preko 450 različitih proizvoda koje građani direktno mogu poručiti na svoju adresu putem www.farmer.ba. Ajvar iz Ustikoline, suho voće i povrće iz Mostara, domaća tjestenina iz Jajca, aronija iz Sanskog Mosta, med iz Bijeljine ili Gradiške i mnogi drugi proizvodi sada su na dva klika od bilo čijeg tanjira u BiH”, kažu Nadarevići.

Dodaju da su projektom željeli podržati rad malih proizvođača, prvenstveno žena, pa je tako putem platforme već predstavljeno njih 30.

“Ženama proizvođačima smo omogućili da predstave svoje proizvode, prošire krug poslovnih saradnika i unaprijede svoju proizvodnju”, ističu u Farmeru.

Podrška C2C fonda bila im je dodatni podsticaj za razvoj poslovne ideje. “Projektom smo uspostavili nove poslovne kontakte, dogovorili smo saradnju sa novim poslovnim partnerima i bolje se pozicionirali na bh tržištu. Podrška donatora nam je dodatno potvrdila da ovo što radimo ima smisla. Situacija u našoj zemlji je dosta teška. Preduzetništvo se kod nas još razvija i iskreno se nadamo da će se veći broj mladih ljudi  odlučiti na pokretanje sopstvenog biznisa. Bez toga nema jake ekonomije “, zaključuju Nermin i Nedžad Nadarević.